Marketero – MarTech News

Ciekawostki z dziedziny technologii marketingowych

Masz trudności z rozpoczęciem budowy własnej bazy kontaktów? Nie wiesz, jak się za to zabrać, albo czy w ogóle warto gromadzić informacje o potencjalnych klientach? Ten e-book powstał z myślą o Tobie, dzięki czemu teraz znajdziesz wszystkie kluczowe informacje w jednym miejscu!

Podzieliliśmy nasz e-book na pięć kategorii, aby ułatwić Ci szybkie i skuteczne przejście przez proces budowy bazy kontaktów – od narzędzi potrzebnych do gromadzenia danych, po analizę wyników i optymalizację działań, które poprawią Twoje rezultaty.

Co znajdziesz w e-booku „Jak szybko zbudować bazę kontaktów?”

  • Dowiesz się, dlaczego firmy tworzą takie bazy – na początku może wydawać się to niepotrzebne, ale nasze argumenty pokażą Ci, jakie korzyści płyną z budowania bazy kontaktów.
  • Wyjaśnimy, jakie dane warto zbierać, aby zdobyć zaufanie klientów – unikanie nadmiernej liczby pytań w formularzach jest kluczowe, ale jednocześnie chcesz poznać swoich klientów bliżej. Pomożemy Ci to osiągnąć.
  • Doradzimy, jak unikać problemów przy budowie bazy – omówimy ryzyka związane z niewłaściwą komunikacją, jak zbyt duża liczba wiadomości czy wysoki wskaźnik odrzuceń.
  • Poznasz najlepsze narzędzia do zbierania danych – z naszą pomocą stworzenie bazy kontaktów będzie proste, nawet jeśli nie masz wiedzy technicznej.
  • Podzielimy się wskazówkami, jak dbać o jakość bazy – wielu przedsiębiorców zapomina o dalszej pielęgnacji bazy po jej stworzeniu. Dzięki temu e-bookowi dowiesz się, jak tego unikać!
  • Pokażemy, jak wykorzystać email marketing w iPresso – poznasz potencjał tego narzędzia i zyskasz dodatkowe wskazówki od nas.
  • Przekonasz się, że bez solidnej bazy kontaktów trudno jest promować produkty i usługi online – spersonalizowane reklamy są dziś kluczowe. Dzięki Marketing Automation stworzysz kampanie dopasowane do każdego klienta.
  • Wskażemy skuteczne lead magnety, które przyciągną klientów – drobne nagrody za przekazanie danych mogą zdziałać cuda. Dowiesz się, jakie formy lead magnetów są najskuteczniejsze i jak możesz je wykorzystać.
  • Zyskasz wiedzę, jak najlepiej prezentować swoją ofertę, by zdobyć zaufanie – odkryjesz, co wpływa na pozytywne i negatywne postrzeganie firmy przez klientów.
  • Zobaczysz przykłady zastosowania lead magnetów w różnych branżach – brak pomysłów na przyciągnięcie nowych klientów? Ten e-book dostarczy Ci inspiracji!
  • Otrzymasz praktyczne porady dotyczące tworzenia formularzy – pokażemy, jak zaprojektować formularze, aby efektywnie gromadzić dane i jak to wygląda w różnych branżach.
  • Dowiesz się, czym są landing pages – w połączeniu z formularzami i narzędziami Marketing Automation, stworzysz idealny system do pozyskiwania nowych kontaktów.
  • Poznasz metody testowania kampanii i analizowania ich wyników – zaprezentujemy narzędzia MA, które pomogą Ci dopasować kampanie do odbiorców i poprawić działania, które nie przynoszą efektów.
  • Zdobędziesz wiedzę o wyznaczaniu KPI – pokażemy, jak w prosty sposób określić kluczowe wskaźniki efektywności.
  • Poznasz narzędzia analityczne, które ułatwiają ocenę działań i ich optymalizację – z raportami iPresso dowiesz się wszystkiego o swoich kontaktach i ich aktywności.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że zainteresowaliśmy Cię tematem budowy bazy kontaktów. Pobierz nasz e-book za darmo już dziś!
Kliknij tutaj, aby wypełnić krótki formularz i otrzymać e-book „Jak szybko zbudować bazę kontaktów?”

Udostępnij

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *